piątek, 18 lutego 2011

Wiosna-lato 2011 cz.2

Dzisiaj pokażę wam kolekcje Anny Sui na wiosna-lato 2011:
 Super! Wszystko mi się podoba: sukienka, legginsy, buty...
 Ładnie (żeby nie użyć określenia fajnie). Podobają mi się te wzory na sukience.
 Podoba mi się, ale ta sukienka nie pasuje ani na co dzień, ani na imprezę :-(
 Świetnie! Sukienka jest cudowna, jednak opaski które noszą modelki są bardzo dziwne.
 Już nie wiem jakiego przymiotnika użyć! Niestety wydaje mi się że na mnie nie wyglądałoby to za dobrze.
Nie podoba mi się to coś na dole, reszta jest w miarę fajna :-)

Przykro mi że pokazuje jedynie 6 zdjęć, ale reszta nie chciała się załadować.

1 komentarz:

  1. Anna ma więcej fajnych ciuchów niż H&M. A to na dole w ostatniej sukience to chyba pióra. Bez nich sukienka bylaby ładniejsza. Super tło.

    OdpowiedzUsuń