środa, 16 lutego 2011

Wiosna-lato 2011

Oto kolekcja H&M wiosna-lato 2011 (niektóre ubrania są kolorowe a inne wprost przeciwnie):
 Biały gorset i długa beżowa spódnica.... Nawet mi się podoba :-)
 Z jednej strony bardzo podoba mi się wzór na tej sukience, z drugiej nie jestem pewna czy bym ją kupiła.
 Podoba mi się ten czarny płaszcz, tylko nie wiem co powiedzieć o sukience.
 Super kolory, cudowna koszula, ale... skórzane spodnie? Niezbyt mi się podobają.
 Ta różowa sukienka jest piękna, ale reszta mi się nie podoba.
 Ładne, tylko ten kolor nie za bardzo mi odpowiada.
 Nawet, nawet... Lepiej by było gdyby suknia miała dekolt.
A to w ogóle mi się nie podoba, wygląda jak by ta sukienka była z plastiku. I do tego to rondo...

A co wam się najbardziej podoba?

1 komentarz:

  1. Mi najbardziej podoba się ten komplet ze skórzanymi spodniami, one nie są złe. Ale uwaga nie noście tego latem kiedy świeci słońce, bo jajecznice będzie się dało na was smażyć :-)

    OdpowiedzUsuń